L’aula de psicomotricitat d’infantil i el menjador de P3 estrenen imatge!

28.01.2020

Si feu una ullada a l'aula de psicomotricitat dels més petits, veure-ho que ha estat pintada i millorada durant els primers dies de l'any. L'AFA treballa perquè el dia a dia de l'escola dels nostres infants sigui una gran experiència en tots els sentits.

Per aquest motiu, a més de pintar aquesta aula, durant el primer trimestre s'ha realitzat una renovació al menjador de P3 (el qual també serveix d'espai d'acollida) pintant les parets, afegint nou mobiliari i un espai de "calma" per als més petits.

Des de l'AFA, seguirem treballant per a renovar, millorar i enriquir els espais de l'escola!

© 2019 AFA Escola Montserrat. Todos los derechos reservados.
Creado con Webnode
¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar