QUI SOM I QUÈ FEM?

La pluralitat de les famílies ens obre les portes de l'evolució, ens fa més lliures i, sobretot, ens hem d'anar adequant als temps. Per això, l'AMPA s'obre a evolucionar per donar cabuda a totes les famílies que dia rere dia ens acompañen a l'escola, passant a denominar-nos AFA (Associació de Famílies d'Alumnes) i vetllant perquè totes les famílies se sentin reconegudes i estimades. Actualment existeixen moltes tipologies de famílies diferents, ja que el concepte de familia ha anat evolucionant amb el temps: famílies heteroparentals, homoparentals, monoparentals, enllaçades, coparentals, extenses, d'acollida… totes elles tenen cabuda a la nostra escola. Per això, pensem que hem de donar un pas endavant, evolucionant d'AMPA a AFA, perquè la vida és dinàmica, evoluciona i canvia constantment i nosaltres no ens volem quedar enrere! L'escola i les famílies volem anar de la mà perquè educar és cosa de tots!

Vine a l'AFA, participa, col.labora, fes i sent l'escola més viva. Tots hi guanyarem!!!

L'AFA MD Montserrat és una associació sense ànim de lucre que agrupa les famílies que volen participar activament en el dia a dia de l'escola.

L'AFA treballa en estreta col.laboració amb la dirección i les mestres per donar solidesa a un projecte educatiu i a una comunitat educativa de la qual ens sentim part activa i cridada a participar.

Treballem en comissions formades per mares i pares de l'escola i hem començat a crea alguna comissió mixte famílies-mestres per actuar dins la máxima coherencia en tot allò que ajuda a fer crèixer l'escola i als nostres infants. el seu desenvolupament i el seu dia a dia.

Mitjançant aquestes comissions, planifiquem i gestionem activitats extraescolars, el servei d'acollida i menjador, formació de mares i pares i ajudem amb la formació dels nostres mestres, dinamització de la Llengua Anglesa, organitzem festes, gestionem el projecte de reutilització de llibres, organitzem festes on volem que participi tota la comunitat educativa!