Comissió de festes

La comissió de festes coordina les diferents activitats puntuals, que organitza o col·labora l'AFA, al llarg del curs fora de l'horari escolar.

A les diferents festes contem amb la col·laboració de la pròpia escola, l'Ajuntament, les famílies, així com de diferents entitats.

Entre d'altres, organitzem la festa de final de curs, on té cabuda tota la comunitat educativa i gaudim conjuntament famílies, claustre i direccíó.

El nostre objectiu és fomentar a través d'aquestes celebracions la relació entre infants, famílies i escola.
La realització d'aquestes activitats requereixen una implicació puntual de famílies del centre i que des d'aquí volem aprofitar per convidar-vos a participar!

I com la resta de comissions, estem obertes a millorar, de manera que podeu enviar les vostres propostes al correu de l'AFA.

Fa diversos cursos que participem a la xocolatada solidària, que organitzem amb molt d'afecte pel hospital Sant Joan de Déu, en col·laboració a la lluita contra el càncer infantil.

També col·laborem a les diferents festes que organitzen les famílies dels nens i nenes de 6è i que alhora ajuden a recollir un ajut econòmic per al viatge de fi de curs.

Des d'aquesta comissió, vetllem perquè totes les activitats vagin en concordança amb el projecte de l'escola.

Contacte amb la comissió: afa_festes@escmontserrat.cat