Comissió d'anglès

Aquesta comissió té com a finalitat facilitar el contacte amb la llengua anglesa i reforçar la seva presència a l'escola, i es vehicula a través de les següents eines:

- L'extraescolar d'anglès al migdia: aquesta activitat, impartida per Fundesplai, facilita que els infants que ho desitgin puguin aprofitar el temps del migdia per aprendre anglès. L'activitat s'ofereix actualment en dos nivells d'aprenentatge, segons l'edat dels alumnes, amb una dedicació de dues hores setmanals. Amb una didàctica lúdica i enfocada a l'ús actiu de la llengua.

CONSULTA LA INFORMACIÓ PER AL CURS 2023-24

- Una monitora de menjador que només parla anglès, tant durant els àpats com dinamitzant el temps de pati al migdia.

- L'auxiliar de conversa: una persona amb formació i capacitació adequades, present en horari lectiu que participa en diferents activitats de l'escola fent servir sempre l'anglès. L'auxiliar de conversa es finança a través d'una subvenció de l'Ajuntament i d'una aportació de l'AFA.

Per a més informació, contacta a: angles_md@escmontserrat.cat

© 2019 AFA Escola Montserrat. Todos los derechos reservados.
Creado con Webnode
¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar