Comissió de reutilització de llibres

El Projecte de reutilització de llibres va néixer fa anys arran de l'entesa de l'AFA, el claustre de l'escola i la subvenció de l'ajuntament de Castellbisbal per dur a terme un projecte que esdevé necessari per tal de complementar, valors que es treballen a l'escola com ara el respecte pel medi ambient com escola verda que som, socialització dels llibres, treball  cooperatiu... i com ajuda a la despesa familiar.

La comissió de reutilització de llibres segueix la nova línia pedagògica de l'escola, en la que es fan servir menys llibres lectius i més material de consulta, ha pogut reduir significativament l'import dels llibres durant els últims anys.

Les famílies de l'escola des de p3 fins a 6è que volen fer ús del projecte de reutilizació de llibres, han d'abonar l'import de la quota de l'AFA, 25€ anuals i per família.

Per qualsevol consulta: llibres@escmontserrat.cat

Imports totals pel curs 2022-23:

Educació infantil P3: 30,10€

Educació infantil P4: 30,20€

Educació infantil P5: 30,30€

Primària 1r: 30,40€

Primària 2n: 30,50€

Primària 3r: 30,60€

Primària 4t: 30,70€

Primària 5è: 30,80€

Primària 6è: 30,90€

Quota per família AFA: 25€

Nº Compte BANC DE SABADELL ES38 0081 0079 7400 0119 6426

L'ingrés, es pot realitzar mitjançant una transferència bancària o directament des del caixer de qualsevol oficina del Banc de Sabadell, fent servir el codi nº 5013 a l'opció "Pagament a tercers¨ i seguint les instruccions que apareixeran a la pantalla (actualment opció desactivada).

INSTRUCCIONS DE PAGAMENT:

1. Feu un únic ingrés de la quota d'AFA, per Família, a part de l'ingrés dels llibres i/o del material didàctic i manipulatiu. Indicar els cognoms del/s alumne/s.
  2. Feu un ingrés de l'import dels llibres i/o del material didàctic i manipulatiu per cada fill/a. Indicar nom i cognoms de l'alumne i el curs que farà.
  3. Feu l'ingrés per l'import exacte (cèntims).

IMPORTANT:

• Sense l'ingrés fet abans de la data límit (3 de Juny del 2022), no es podrà gaudir del servei de reutilització llibres i del material didàctic i manipulatiu.
  • La recollida dels llibres i del material didàctic i manipulatiu es farà els dies 1 i 2 de Setembre, de 16.00h a 18.00h de manera presencial a la porta principal de l'Escola.
  • Serà imprescindible entregar còpia dels justificants de pagament.