Comissió de formació

Des de la comissió de formació intentem estar al dia de les últimes innovacions i tendències educatives i sempre escoltant les necessitats de l'escola, proporcionar als educadors i a les famílies formacions, xerrades i tot aquell material que pugui ser interessant per al centre. També intentem transformar els espais de l'escola i enriquir els ambients d'aprenentatge per aconseguir un entorn educatiu més amable, respectuós i motivador per als nostres menuts.

Aquest curs com a novetat volem crear una comissió mixta de mestres i famílies de cara a facilitar la comunicació sobre les necessitats de l'escola.